भाग्यमानी छोरो – Part 80 | मामाघरमा चिकामारी

। केहिबेर मेरो गेडासँग खेलेपछी माईजुले गेडाभन्दा मुनिपनि चाट्दै मेरो चाकको प्वाललाई मजाले चाटिदिनुभयो । अनि केहिछिनमै मेरो लाँडोलाई सर्लक्कै जरैसमेत मुखमा लिनुभयो झण्डै एक मिनेटजति मुखमै राख्नुभयो, रुबीना अनि सुभद्राको मुखमा त्यसो गर्दा उनीहरुको आँखाबाट आँशु नै निस्केको थियो, तर माईजुलाई त यस्तो गर्ने राम्रो अनुभव रहेछ । त्यसपछी माईजु मेरो लाँडोमाथि पुती फेस्याएर चढ्नुभयो र मच्चिदै आफ्नो हातले आफ्नै बुब्स जोडजोडले मसल्दै गर्न थाल्नुभयो । माईजुको मुखबाट अति नै भद्दा गाली पनि निस्कदैं थिए “जाँठा भाञ्जा त्यत्रो लाँडो पालेर बसेको थाहा पाएको भए त हिजै पुती फेस्याउँदै आउथें नि… चिक् यो रण्डी माईजुलाई तेरो मुसल जत्रो लाँडोले… तेरो रण्डो मामाको खुट्टा काटिएपछि बल्ल आज यो पुतीले सुख पाउने भयो…” आदि आदि । त्यही बेलामा रुबीना बाथरुमबाट नाङ्गै बाहिर निस्किई, माईजुले रुबीनालाई पनि तथानाम भन्दै मेरो लाँडोमाथि मच्चिरहनुभयो ।


 


रुबीना पनि नाङ्गो पुती फेस्याएर मेरो मुखमा चटाउँदै, माईजुको बुब्समाथिको हात समातेर आफ्नो बुब्समा राख्दै आफ्नो हातले माईजुको बुब्स जोडले थिच्दै भनि “तलाईँ भालु मेरो लाँडो तेरो पुतीमा छिराएपछी मैले चाँही के छिराउनु नि यो पुतीमा…!” माईजुले रुबीनालाई जिस्क्याउँदै भनिन् “जाँठी भाञ्जी ! तँ भालुलाई तेरो मामाको लाँडो चार-वर्षदेखि सुरक्षित राखिदिएको छु, गएर चाख् जाँठी भालु !” त्यसपछी रुबीना मलाई छोडेर चाक हल्लाउँदै बाहिर निस्कदैं भनि “मामा ! ओई लाँडे मामा… लौ लाँडो ठन्काएर बस्… आज भाञ्जीको जवानी चखाउँछु…” केहि बेरमै रुबीना चिकाईको मस्त आवाजमा मस्त भएर हामीलाई सुनाउँदै थिई । मैले माईजुलाई धमाधम चिके अनि माईजु सिथिल भईन्, “जाँठी भालु ! मेरो लाँडोलाई अधकल्चो छाडेर सुत्छेस्…” अनि माईजुको गालामा जोडको थप्पड बजाएँ, पाँच औंलाको डाम बस्नेगरि बजाएको त्यो चड्कन् माईजुले सहन नसकेर आँखाभरि आँशु बगाउन थाल्नुभयो र माईजुको हात समाएर म पनि बाहिर निस्किएँ, रुबीना मामाको सोफामा टि.भी.पट्टी फर्किदै मामासँग चाकमा चिकाउँदै थिई, मैले त्यो देखाएर माईजुलाई भनें “म पनि तेरो चाकमा चिक्छु…” माईजुले मलाई “चिक् न त जाँठो भाञ्जो…” भन्नुभयो । मैले रुबीनाको हात समाएर मामासँग बाट छुट्याएर भनें “तँ जाँठीले त बिहानै कोटा पुरा गरिस् त !” अनि माईजुलाई मामाको र माईजुको मुख जोडिने गरि काखमा पठाएँ, त्यसपछी मामाको लाँडो माईजुको पुतीमा र मेरो लाँडोभरी थुक दलेर चिप्लो बनाउँदै माईजुको चाकमा छिराएर दनादन चिक्न थालें, रुबीना सोफामाथि चढेर मामालाई पुती चटाउन सुरु गरि । मामाको लाँडो पनि मेरो जस्तै मोटो र खाईलाग्दै थियो, माईजु चर्कै आवाजमा मलाई चिक्न उक्साउँदै थिईन् ।


रुबीनाले मामालाई सोधी “अनि मामा ! यो चार वर्षमा हजुरलाई कैलै चिक्न मन लागेन ?” “चिक्न मन लागेर के गर्नु भाञ्जी तिम्री माईजु जाँठीले आजसम्म मेरो वास्तै गरिन ! पहिलो छ-सात महिना त चोटको दु:खले केहि गर्न सकिन ! त्यसपछी त छोलेरै चित्त बुझाएँ नि, चोट नलाग्दासम्म हरेक दिन चिक्नुपर्ने यो लाँडो विरक्तिएरै बस्यो नि ! अनि एकदिन राती छोल्दै थिएँ, थरुनीले देखिछे र के भयो कुन्नी मालिक म हात बटाईदिम् भन्दै मेरो लाँडो समातेर फुसी निकाल्न सहयोग गरि, त्यसपछी त थरुनीले हरेक दिन मेरो लाँडोलाई शान्त पार्छे, दुई चार दिन तिम्री माईजु नहुँदा थरुनीलाई ब्लु-फिल्म देखाउँदै लाँडो खेलाउन भनेपछी, ब्लु-फिल्मको प्रभाव परेर होला मेरो लाँडो खेलाईदिदाँ खेलाईदिदैं थरुनीलाई दया लागेछ क्यार मुखमा राखेर चुस्न थाली अनि विस्तारै पुतीपनि फेस्याउदैं मसँग चिकाउन थाली । अहिले त तिम्री माईजु नभएनि मलाई टेन्सन् छैन ।“ मैले माईजुको चाकमा लाँडोलाई पुरै भित्र छिराउने कोशिस गर्दै भनें “देख्नुभयो माईजु ! हजुरले चिक्न नदिदाँ मामालाई त थरुनी बम्पर परेछ… अनि हजुर चाहिँ आफ्नो जवानी जेरुलाई सुम्पिरहनु भएको छ ।“ मामा आश्चर्यित हुँदै भन्नुभयो “हँ ! के भन्छन् हौ यी भाञ्जा ?” “जे देखे त्यही त भने नि मामा !” मामाले माईजुको गालामा थप्पड लाएजस्तो गरि भन्नुभयो “जाँठी ! बुढोको लाँडो छोडेर कुकुरसँग पो लहसिन मन पर्*यो हैन तँलाई… लौ आजदेखि यही लाँडोको स्वाद चाखेस् ! धन्यवाद् छ भाञ्जी… धेरै पछि कलिलो जवानी चखाउनुभएकोमा !


मलाई पनि भाञ्जाले झैं सुमीना बहिनीसँग निकै रहर लाग्याथ्यो तर आँट गर्न सकिएन… फेरी त्यस्तो सोच्न थालेको केहि समयमै योसँग बिहे भईहाल्यो त्यसपछी त्यो कुरा त्यत्तिकै हरायो नि ?“ “लु मामा ! अब तिहारमा काठमाण्डौंमा आउनुस् तपाईको चाहना म पुरा गराईदिने भएँ ।“ गफ गर्दै चिक्दै गर्दा मामाले भन्नुभयो “रीता ! मेरो त झर्ने बेला भयो त ?” माईजुले मामाको मुखमा आफ्नो मुख जोडेर जोडदार किस गर्नुभयो अनि भन्नुभयो “भाञ्जा ! म हजुरको मामाको माल आफ्नो मुखभित्र लिन्छु !” त्यसपछी मैले माईजुको चाकबाट लाँडो नछुटाईकन मामासँगबाट अलग्याएँ अनि माईजुले मामाको लाँडो सर्लक्कै मुखमा छिराएर चुस्न थाल्नुभयो र म माईजुको चाकमा अझै लाँडो पेल्दै रहें । माईजुले मामाको फुसीलाई आफ्नो मुखमा लिएर गलप्प गर्दै निल्नुभयो र ऐन बेलामा मेरो लाँडोले पनि पिच्कारी छोड्न आँटेपछी मैले माईजुको चाकबाट लाँडो “फ्वाट्ट !” गर्दै बाहिर निकालें अनि सर्लक्कै माईजुलाई घुँडा टेकेर बसाउँदै माईजुको मुखमा लाँडो छिराउन मात्रै गराउन के आँटेको थिएँ लाँडोले स्वाट्टै पिच्कारी छोड्यो र माईजुको दाँया आँखामाथिको निधारको भागबाट आँखा हुँदै गाला र नाकको टुप्पोसम्म एक लार छोड्यो र त्यसपछी मैले लाँडोलाई छोड्दै माईजुको अनुहारमै बाँकी फुसी झार्दै गएँ र माईजुको अनुहार भरि सेतो बाक्लो फुसीको सिँगार-पटार गरिदिएँ । त्यो दिन मामा र म मिलेर रुबीना र रीता माईजुलाई दिउँसो फेरी पालैपालो चिक्यौं । र साढे दुई बजेतिर रुबीनालाई लिएर म गाडीमा काठमाण्डौं फर्कींए ।


 


The post भाग्यमानी छोरो – Part 80 | मामाघरमा चिकामारी appeared first on Naughty Nepali.

भाग्यमानी छोरो – Part 80 | मामाघरमा चिकामारी भाग्यमानी छोरो – Part 80 | मामाघरमा चिकामारी Reviewed by Nepali kanchi on November 12, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.