भाग्यमानी छोरो – Part 79 | माइजु चिकेको कथा

ढोकाबाट भित्र छिरेर हामी हिजो सुतेको कोठामा छिर्दा माईजुले बिस्तरा मिलाईदिदैं हुनुहुन्थ्यो र माईजुले रुबीनाको फिसनेट लेगिन्स र कस्मेटिक ब्रालाई बिस्तराको सिरानिनेरको छेउमा राखिदिनुभएको रहेछ र माईजु हामीलाई हेरेर मुस्काउनु पनि भयो, तर तुरुन्तै माईजुले रुबीनाको अनुहार र छातीमा लागेको टाटा देखेर कुटिल मुस्कानका साथ भन्नुभयो “के लागेछ नानी हेर्नु त हजुरको शरिरमा ?” मैले भनें “माईजु पनि के थाहा नपाएझैं गर्नुहुन्छ ? तेति पनि !” अनि रुबीनाले स्वाट्टै आफ्नो वन पिस खोलेर नाङ्गै भई अनि छेउमा रहेको रुमाल समातेर भनि “म त सफा गर्न गएँ !” अनि बाथरुम छिरी । “छ्या ! भाञ्जा भाञ्जीको चालामाला त मलाई ठिक लागेन है फेरी भाञ्जीले त किन होला लाज पनि नमानी नाङ्गै हिँडेको !”


 


माईजुले तेति भनेपछि मैले यही सहि मौका हो भन्दै माईजुको पछाडी पुगेर पुठ्ठामा आफ्नो कमर टँसाएर माईजुको कमरलाई हातले बेरेर भनें “हजुरले जस्तो कहाँ लुकिलुकी गर्छौं त हामी !” माईजुले पछाडि फर्कने कोशिस गर्दै भन्नुभयो “के गरें र भाञ्जा मैले लुकिलुकि ?” मैले माईजुलाई कमरमा मजाले नै जकडेको थिएँ र माईजुको पुठ्ठामा लाँडो दल्दै भनें “हिजो राती मैले के के देखे भनेर भन्नुपर्ला त हजुरलाई ! अनि बिहान पातुतिर पुगेपछी त रुबीनालाई मैले हजुरको भिडियो देखाईदिएको त मलाई पनि त्यस्तै गर्न मन लाग्यो भनेर हैरान !” माईजु निकै रातो पिरो भएर काँप्न थाल्नुभयो र रुञ्चे स्वरमा भन्न थाल्नुभयो “भाञ्जा… प्लिज त्यो कसैलाई नि नदेखाउनु होला है… मेरो त सारा बर्बाद हुन्छ… बरु हजुरलाई के गर्नुपर्छ म गर्छु…” मैले माईजुलाई आफूतिर फर्काएर भनें “के कुरा गर्नुभा माईजु… भलै म त्यस्तो गर्छु होला त ? फेरी हजुरको बाध्यता मलाई थाहा छ… अब मामालाई त्यस्तो भएपछी अरु के नै गर्न सकिन्छ र ? तर जेरुसँग… मलाई त्यो चाहिँ अचम्मै लाग्यो !” “प्लिज भाञ्जा ! फाल्दिनु है त्यो भिडियो…” माईजुको शरिरबाट मादक अत्तरको बासना आइरहेको थियो, मैले माईजुको ब्लाउज मुनिबाट हात छिराएर बुब्सलाई मोल्न सुरु गरें र भनें “मलाई पनि एकचोटी जेरु हुने मौका दिनु न त ?” माईजुको एकदमै लचक लचक बुब्स मोल्दा छुट्टै किसिमको मजा आईरहेको थियो । माईजुले फेरी मलाई रोक्न खोज्दै भन्नुभयो “भाञ्जा ! नगर्नु न फेरी भाञ्जीले पनि देख्नुहुन्छ नि त ! प्लिज त्यसो नगर्नु न ?” “ह्या माईजु पनि त्यो चिकौरीको कुरा नगर्नुस आएर के नै गर्छे र ! त्यसलाई त बुबा र मैले दिनदिनै चिक्छौं !” “छ्या ! के कुरा गर्नुभा’ भाञ्जा ! बहिनीसँग पनि तेस्तो गर्छन् त ?” “बहिनी मात्रै हो र माईजु ! हाम्रो घरमा त जसले जसलाई चिकेपनि छुट छ !” “आम्मै कस्तो नचाहिने कुरा गर्नुभा’ त्यो त पाप पो हो त ?” “पाप भनेर शरिरको प्यासलाई मारेर बसेर पनि हुन्छ त ?”


मैले माईजुको सारीको सप्को समातें अनि माईजुको सारीको गाँठोसम्म हातमा बेरें त्यसपछी माईजुको सारीको मुजा जुन ठिक नाईटोको मुनि हुन्छलाई हल्कासँग बाहिर तानिदिएँ, माईजु किन हो किन म सँग चिकाउन डराउनु भएको जस्तो लागिरहेको थियो । मैले माईजुको बुब्स खेलाईरहेको हातलाई झिकेर मुखमा हालिदिदैं विस्तारै भनें “जाँठी ! कुकुरसँग चिकाउँदा चाहिँ धर्म हुने भाञ्जासँग चाहिँ पाप हुने… भाञ्जा भनेको त झन झोलीको देउता हुन नि खुशी पार्नुपर्छ भन्ने थाहा छैन ।“ माईजुको सारी यतिखेर भुईंमा लत्रिईसकेको थियो, मैले सारीको बाँकि भागलाई पनि खोलेर भुईंमा नै झारिदिएँ, त्यसपछी मैले हातलाई लगेर माईजुको ब्लाउजको सबैभन्दा माथिल्लो हुक जसले माईजुका दुवै बुब्सलाई एकार्कासँग जोडिन अथवा टाँसिन मद्दत गरिरहेको थियो लाई खोलिदिएँ, माईजुका बुब्स बाहिर निस्कन एकदमै आतुर थिए, मलाई थाहा थियो माईजुको बुब्स ब्लाउजबाट बाहिरनिस्किए भने चाहिँ छातिमै टाँसिएर आकारबिहिन हुनेछ । तैपनि बुब्सलाई खुल्ला हावामै खेलाउँदा मजा हुन्छ, मैले एकपछी अर्को गर्दै माईजुको ब्लाउजका हुक सबै खोलिदिएँ अनि ब्रालाई बुब्सको बिचको खोल्सोमा औंला फँसाएर निकै तलसम्म तानेर छोडिदिएँ जसले गर्दा माइजुका बुब्सलाई ब्राले तलबाट हल्का उचालेर अलि ठूला देखाउने कोशिस गर्*यो ।


मैले माईजुलाई फेरी उल्टो पट्टि घुमाएँ र आफ्नो ठन्केको लाँडोले पुठ्ठामा घर्षण दिदैं माईजुका बुब्सलाई दुवै हातले स्पोञ्ज खेलाएँझैं खेलाउन थालें । माईजुका बुब्स खेलाउँदा खेलाउँदै मैले एउटा हात लगेर पेटिकोटको इजार खोलिदिएँ अनि माईजुको पुतीलाई मुसार्न थालें, माईजु पानी पानी भइसक्नुभएको थियो । मैले माईजुको एउटा टाङ्ग समातेर बेडमा चढाईदिएँ अनि हातले पेन्टको जिपर खोलेर पाईन्टलाई छोडिदिएँ, पाईन्ट भुईंमा झरेपछी मैले माईजुको हात समातेर अण्डरवेयरको माथि राखिदिएँ, माईजुले सजिलै अण्डरवेयरमाथिबाटै मेरो लाँडो समाएर नाप-जाँच गर्दै भन्नुभयो “आम्मै ! भाञ्जा ठूलो छ कि क्या हो ?” मैले माईजुको हातलाई अण्डरवेयरभित्रै छिराईदिदैं भनें “जति ठूलो भएपनि हजुरको कुकुरे पुतीमा सजिलै छिर्छ क्यारे !” माईजुले मेरो लाँडोलाई सुमसुम्याउँदै भन्नुभयो “भाञ्जाको निकै खाईलाग्दो र’छ ?” मैले माईजुको पुतीलाई हातले दल्दै भनें “खाईलाग्दो भए खाईदिनु न त माईजु ?” नतमस्तक भएर माईजु मतिर फर्किनुभयो र भुईंमा घुँडा टेकेर बस्दै ठ्याक्कै मुख अगाडी मेरो लाँडोलाई नाईटोतिर हातले ठेलेर छालामा सुताउँदै जिब्रोलाई मेरो लाँडोको फेददेखि टुप्पसम्म दल्न थाल्नुभयो, लाँडो चुस्नमा माईजु निकै पारङ्गत हुनुहुँदो रहेछ, हुन त जेरुको लाँडो समेत चुस्ने माईजुलाई मेरो लाँडो त निकै आकर्षक भएको थियो होला । माईजुले मुखभरीको थुकलाई जिब्रोमार्फत मेरो लाँडोमा छोड्दै लाँडोको फेददेखि टुप्पोसम्म भिजाईदिनुभयो । लाँडो राम्रैसँग थुकले भिज्दै गर्दा माईजुले आफ्ना हातले मेरो गेडा खेलाईरहनुभएको थियो, माईजुले मेरो गेडा पनि मुखमा लिएर खेलाउने चाट्ने अनि थुकले भिजाईदिनुभयो । र विस्तारै मेरो लाँडोलाई मुखभित्र हालेर पुरै लाँडो मुखमा लिनुभयो र बाहिर निकाल्दै मलाई विस्तारामा पल्टाएर मेरो टाङ्ग फट्याएर गेडा पुरै मुखमा लिएर जिब्रोले मुखभित्रै खेलाउनुभयो ।


The post भाग्यमानी छोरो – Part 79 | माइजु चिकेको कथा appeared first on Naughty Nepali.

भाग्यमानी छोरो – Part 79 | माइजु चिकेको कथा भाग्यमानी छोरो – Part 79 | माइजु चिकेको कथा Reviewed by Nepali kanchi on November 12, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.