भाग्यमानी छोरो – Part 78 | माईजुको जेरु 2

रुबीनालाई सिरकले ढाकेर मैले ढोका खोलें अनि थरुनीको हातबाट चियाको ट्रे लिएर फेरी ढोका बन्द गरें । रुबीना उठि र नाङ्गै चिया पिउन थाली, मैले पनि चिया पिएर सकाएँ अनि बाहिर निस्किएँ, थरुनीले मामालाई उठाएर बैठक कोठामा ल्याएर राखिसकेकी थिई, माईजु पनि बैठकमै चिया पिउँदै हुनुहुन्थ्यो, माईजुलाई देख्नासाथ मलाई हिजो बेलुकीको झलझली याद आयो । माईजुले भन्नुभयो “बस्नुस् भाञ्जा बाबु !” त्यही बेलामा थरुनी आईपुगी र माईजुसँग घर जान्छु भनेर कुरा गरि “मालकिन ! बाबा साह्रै बिरामी भईहालेछ, म घर गएर साम तक आइहाल्छु !” माईजुले कमरमा हात लगेर थैलो निकालेर केहि पैसा गन्नुभयो र थरुनीलाई दिदैं भन्नुभयो “ला यो पैसा लिएर जा ! अनि केहि छैन गाह्रो भयो भने भोली आउनु ! दुई-चार दिन पसल खोल्ने होईन क्यारे ! घर पुगेर खबर गर्नु नि ?” थरुनीले पैसा हातमा लिंदै भनि “हस् मालकिन !” अनि त्यहाँबाट हिँडि । माईजु सोफाबाट उठ्नुभयो अनि भन्नुभयो “म पनि खाना बनाउन जान्छु, हजुरहरु गफ गर्दै गर्नुस् ! अनि खै त भाञ्जी ?” “खै अघिसम्म त सुतिरहेकी थिई !” त्यसपछी म पनि उठें र भनें “मामा ! हजुर टि.भी. हेर्दै बस्नुस् म यसो टहलिएर आउँछु !” म कोठामा गएँ, रुबीना उठेर कपडा लगाउँदै थिई, मैले रुबीनालाई भनें “ओई चिकौरी ! हिँड यसो घुमेर आउँ !”


 


रुबीना र म सँगै त्यहाँबाट निस्कियौं र बर्दिबास-जलेश्वर राजमार्गको चोकबाट अलि उत्तरतिर लागेपछि हल्का ढिस्कोमाथि चढेपछी हल्का जंगलजस्तो ठाउँमा पुगेपछि रुबीनाले भनी “दादा थकाई लाग्यो ! एकछिन बसौं न ?” मैले रुबीनाको पुठ्ठामा प्याट्ट पार्दै भनें “जाँठी हिजो राती पनि तेरो पुतीले आरामै गर्*याथ्यो, के थाके भन्छेस् ! बिहानै एक राउण्ड चिक्याभए थाक्दिन थिईस् होला हैन ?” रुबीनाले जिस्कदैं भनि “होला होला ! तपाईंको लाँडो चाख्न नपाएरै थकाई लाग्या हुनुपर्छ ! तपाईंलाई त के छ र दिनभरी शिकार गर्*या छ… मोज छ नि !” त्यसपछि हामी घाँसैघास भएको ठाउँमा बस्यौं । दशैंको समय भएर हो की मानिसको चहलपहल थिएन अनि गाडीहरु पनि चलेका थिएनन्, बिहानै भएकोले पनि हुनसक्छ । रुबीनाले भुईंमा बसेपछि आफ्नो हात ल्याएर मेरो काखमा राखि र विस्तारै पेन्टमाथिबाटै लाँडोमा दबाब सिर्जना गर्न थाली, मैले पनि रुबीनालाई अँगालोमा हालें अनि उसको वन पिसबाट भित्र हात छिराएर बुब्स खेलाउन थालें, रुबीनाले यतिखेर पनि ब्रा वा कस्मेटिक ब्रा लगाएकी थिईन । मैले बुब्स खेलाउँदै गर्दा रुबीना मतिर फर्किई र मेरो ओंठमा किस गर्दै भनि “अनि हिजो राती त निकै हराउनुभा’को थियो त कतै थरुनीको पुती ठोक्न त जानुभा’थेन नि ?” “अँ ! हिजो बेलुका निद्रा नलागेर छतमाथि उक्लिएर मोबाईलमा फेसबुक चलाउँदै थिएँ राम्रै मनोरञ्जन भयो ?” “छतमाथि ! मतलब हिजो राती हजुरले माईजुलाई…” मैले रुबीनाको मुखमा हात लगेर उसलाई रोक्दै भनें “तँलाई पनि अचम्म लाग्छ… मैले भिडियो खिचेको छु !” अनि मोबाईलमा हिजो रेकर्ड गरेको माईजुको भिडियो लगाएर रुबीनालाई देखाएँ, भिडियो नसकिञ्जेलसम्म रुबीनाले आँखा पनि नझिम्काईकन हेरिरही । “वाफ रे दादा ! यस्तो कुरा त हजुरलाई मात्रै आईलाग्दो रहेछ… अनि यसपछाडी…” “त्यसपछाडी के हुनु नि ? माईजु सुत्नुभयो र म पनि तल झरेर सुतें नि !”


“आह दादा ! एकचोटी हजुरको लाँडो चाख्न मन लाग्यो ?” अनि सरासर मेरो पेन्टको जिपर खोलेर लाँडो बाहिर निकालेर मुसार्न थाली, मैले उसको हातलाई रोकेर भनें “जाँठी ! यहाँ बाटोको छेउमा हुँदैन ! हिँड घरै पुगेर गरौंला ?” “ह्या दादा ! जे पर्ला पर्ला म त यहीं चिकाउँछु, हजुरको यो चिकौरी बहिनीलाई अहिले नै हजुरको खाईलाग्दो मोटो लाँडो पुतीमा छिराउने मन छ !” मैले रुबीनाको वन पिसलाई तल सारेर बुब्सलाई उदाङ्गो पार्दै भनें “मेरी प्यारी चिकौरी बहिनी ! अब तैंले नै यस्तो रहर गरेपछी मलाई के को टेन्सन हो र ? बरु जाउँ हिँड उ त्यो झाडीको पछाडी !” “छ्या दादा पनि कस्तो डराउनुभा’को यहाँबाट बजार झण्डै २० मिनेटको दुरीमा छ, अनि यहाँ आसपास खासै बस्ती घरहरु पनि देखिदैनन् त्यही भएर कोहि एक्लै आयो भने यता वास्ता गर्दैन त्यो भन्दा बढी आए गफ गर्दै आएका हुन्छन् हाम्लाई थाहा भईहाल्छ । जति रिस्क लिएर चिकाचिकी गर्*यो त्यति मजा आउँछ रे क्या !” कुरो त रुबीनाको ठिकै थियो, मैले केहि बोल्न नपाउँदै रुबीना मेरो काखमा झुकेर लाँडोलाई मुखमा लिएर चुस्न थाली, म उसको बुब्सलाई नै मसल्दै रहें । यो पोजिसन निकै सुरक्षित थियो, किनकी कोही आइलाग्यो भने रुबीनाको टाउकोलाई मजाले थिचिदियो भने प्रेमिल जोडि बिहानै सुरु भएछन् भन्ने भान पर्थ्यो न कि चिकाचिकि चलिरहेको भन्ने बुझिन्थ्यो । मैले रुबीनालाई भनें “जाँठी अलि डिप थ्रोट हान् त मेरो लाँडोलाई !” मैले भने जस्तै गरि रुबीनाले मेरो लाँडोलाई आफ्नो मुखमा निकै भित्रसम्म छिराउने कोशिस गरि, चार-पाँच पटकसम्म रुबीनाले त्यसो गरपछाडी रुबीनाले मेरो लाँडो मुखबाट निकाल्दै भनि “अब त चिक्नुस् मेरो पुतीमा !” मैले आफ्नो मुख र रुबीनाको मुख जोडेर डिप किस दिएँ अनि भनें “आईज बस् मेरो लाँडोमा पुती फेस्याउँदै !” रुबीनाले वन पिसलाई कमरभन्दा माथि सारी बुब्सबाट तल त मैले अघिनै झारेको थिएँ ।


रुबीनाको शरिरमा मात्र वन पिस थियो र त्यो पनि नाईटोको वरपर सोहोरिएको अवस्थामा, रुबीनाले निकै मजाले पुती फेस्याउँदै आएर मेरो काखमा बसी र मेरो लाँडो उसको पुतीमा सजिलै छिर्यो अनि रुबीना मेरो काखमा मच्चिन थाली । निकैबेरसम्म रुबीना मेरो काखमा मच्चिई, अनि मैले रुबीनाको टाङ्ग फट्याएर भुईंमा घाँसमाथि सुताएर दुवै टाङ्गलाई पिडुँलामा समाएर चाकलाई हल्का माथि उचालेर उसको पुतीमा लाँडो छिर्नेगरि बसें अनि झ्यामझ्याम बजाउन थालें, रुबीना मेरो आजको नयाँ चिकाईको स्टाईलमा रमाएकी थिई, जब मेरो लाँडोले रुबीनाको पुतीमा चिक्दा चिक्दै फुसी झार्ने बेला भयो, त्यही पोजमा नै मैले रुबीनाको पुतीबाट लाँडो निकालें र रुबीनाले हात ल्याएर मेरो लाँडो समाएर मुसार्न थाली अनि रुबीनाको पुतीदेखि नाकसम्म मेरो लाँडोले छोडेको फुसीको धर्सो बस्यो, बाँकि फुसी रुबीनाको बुब्सको वरपर खस्यो । मैले रुबीनाको अनुहारमा लागेको फुसी पुछिदिन के खोजेको थिएँ, “म आज यत्तिकै मामाघरमा छिर्छु । हेरौं माईजुले के भन्नुहुँदो रहेछ ।” अनि वन पिसलाई अलिकति तल तानी अनि अलिकति माथी तानेर मेरो हात समाएर ठम ठम गर्दै मामाघरसम्म आईपुगी ।


The post भाग्यमानी छोरो – Part 78 | माईजुको जेरु 2 appeared first on Naughty Nepali.

भाग्यमानी छोरो – Part 78 | माईजुको जेरु 2 भाग्यमानी छोरो – Part 78 | माईजुको जेरु 2 Reviewed by Nepali kanchi on November 12, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.